მოდული

ტრენინგის კურსის (2011 წლის -2013წელი) მიზანი
პირველი კლასის დამრიგებლების პროფესიული განვითარება ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ათვისებისა და გამოყენების კუთხით, რაც ხელს შეუწყობს 1:1 ელექტრონული სწავლების ეფექტურად დანერგვას, საწავლო გარემოს გაუმჯობესებას ელექტრონული რესურსების შექმნისა და გამოყენების გზით.

სამიზნე ჯგუფი
წარმოადგენს საქართველოს საჯარო სკოლების პირველი კლასების დამრიგებლები.

კურსის ხანგრძლივობა

მოიცავს 35 საათს ,რომელიც 9 დღედაა დაყოფილი.

კურსის მეთოდები

კურსის მსვლელობა აგებულია აქტიური სწავლების ისეთ ფორმებზე როგორიცაა: აქტიური ლექცია, დემონსტრირება-მართული პრაქტიკა-დამოუკიდებელი ვარჯიში და სხვა.

ტრენინგის სესიების ორგანიზების ფორმები

ინდივიდუალური, წყვილური, ჯგუფური მუშაობა.

პროგრამული უზრუნველყოფა
MS Office 2007
Internet Explorer
Mythware e-learning Class V6.0

კურსის შედეგები

კურსის წარმატებით გავლის შემდეგ მონაწილე:

გააცნობიერებს ისტ-ის გამოყენების მნიშვნელობას თანამედროვე, კონსტრუქტივისტულ-პედაგოგიურ მიდგომებზე დაფუძნებულ სასწავლო პროცესში;
შეძლებს ისტ-ის გამოყენებას სასწავლო ამოცანის შესაბამოსად, კერძოდ:
- ისტ-ის გამოყენებას სასწავლო პროცესის დასაგეგმად;
- ისტ-ის გამოყენება სასწავლო რესურსების მოსამზადებლად (შემუშავება, ადაპტირება,რედაქტირება და სხვა.);
- სწავლა-სწავლების წარმართვას ისტ-ით გამდიდრებულ სასწავლო გარემოში;
- მოსწავლეთა შეფასების მეთოდების/ინსტრუმენტების გამოყენებას ისტ-ისა საშუალებით;
- მოსწავლეთა მიერ ისტ-ის გამოყენების შეფასებას;
შეძლებს ისტ-ის გამოყენებას მოსწავლეებთან, მშობლებთან და კოლეგებთან კომუნიკაციისათვის;
შეძლებს ისტ-ის გამოყენებას პროფესიული თვითგანვითარების პროცესში.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მონაწილე მასწავლებელი ქმნის:

* გაკვეთილის გეგმას, რომელიც გამდიდრებულია გაკვეთილის ჩასატარებლად საჭირო სასწავლო ელექტრონული რესურსით;
* სასწავლო პროექტის გეგმას, რომელიც გამდიდრებულია პროექტის განსახორციელებლად საჭირო სასწავლო ელექტრონული რესურსით;

სერთიფიცირების პირობები:

* ტრენინგ-კურსის, სულ ცოტა, 30 საათზე დასწრება;
* გაკვეთილის გეგმის მომზადება, რომელიც გამდიდრებულია გაკვეთილის ჩასატარებლად საჭირო სასწავლო ელექტრონულილ რესურსით;
* სასწავლო პროექტის გეგმის მომზადება, რომელიც გამდიდრებულია პროექტის განსახორციელებლად საჭირო სასწავლო ელექტრონული რესურსით;

ტრენინგ-კურსის შინაარსი

დღე I

  • კურსის წარდგენა: მიზანი, შედეგები, განრიგი, შეფასება.
ისტ-ის (ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები) როლი და მიზნები სასწავლო პროცესში,
  • სწავლება-სწავლის თანამედროვე მიდგომები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები.
  • მასწავლებლის კომპეტენციების სტანდარტი ისტ-ში.
  • СMPC-ის (ინტელის ბაზაზე შექმნილი მოსწავლის პერსონალური კომპიუტერი) ძირითადი ფიზიკური სტრუქტურა.
  • თაგვთან და კლავიატურასთან მუშაობა.
დღე II
  • მოქმედებები ფაილებსა და საქაღალდეებზე, ფაილის ტიპები,ტექსტის შეტანა და ფორმატირება ტექსტურ რედაქტორში.
დღე III


  • გრაფიკული ობიექტების ჩასმა და რედაქტირება ტექსტურ რედაქტორში.
  • საგანმანათლებლო რესურსები ინტერნეტში.
  • საძიებო სერვისი.
  • ტექსტური და მედია-ელემენტების მოძიება და გადმოწერა.
  • ელექტრონული სასწავლო რესურსის მომზადება.
დღე IV
  • ელექტრონულ ფოსტაში რეგისტრაცია.
  • ელექტრონულ წერილებთან მუშაობა.
  • ელექტრონული ინფორმაციის სანდოობა.
  • ინტერნეტის გამოყენებასთან დაკავშირებული ეთიკის და უსაფრთხოების საკითხები.
  • CMPC-ზე დაინსტალირებული მშობლის მონიტორინგის უზრუნველყოფის პროგრამა.
დღე V

  • ელექტრონული სწავლების პროგრამული უზრუნველყოფა Mythware e-Learning Class V6.0.
  •  სწავლების სამფაზიანი მოდელი.
  • ტექნოლოგიებით გამდიდრებული გაკვეთილის დაგეგმვა.
დღე VI
  • სასწავლო ტესტის შედგენა Mythware e-Learnin Class V6.0 პროგრამაში.
  • სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება.

დღე VII
  • პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი ხერხები და პრინციპები.
  • სასწავლო პრეზენტაციის გამოყენება სასწავლო პროცესში.
  • სურათებისა და ვიდეოს გადაღება CMPC-ზე დაინსტალირებული პროგრამის საშუალებით.
  • სურათების დამუშავება, ნახატების შექმნა CMPC-ზე დაინსტალირებული პროგრამის საშუალებით.

დღე VII
  • აუდიო-ვიდეო საშუალებებისა და ელექტრონული თამაშების გამოყენება სასწავლო პროცესში.
  • სასწავლო პროექტის მომზადება.
  • მშობლების ინფორმირება ნეთბუქების მოვლასა და ინტერნეტ უსაფრთხოებაზე.
დღე IX
  • სასწავლო პროექტისთვის ელექტრონული რესურსის მომზადება.
  • ანტივირუსები.
  • საკლასი მენეჯმენტის რეკომენდაციები.